جک پارکینگی سیماران

تحلیل بازار
جک پارکینگی سیماران

معرفی انواع محصولات جک سیماران

شرکت سیماران از سال ۱۳۵۰ شروع به کار کرده و با مشارکت با کشورهای اروپایی فعالیت خود را در جهت انتقال تکنولوژی و کامل کردن تولیدات خود ادامه داده است.گستره محصولات شرکت سیماران بسیار زیاد است و این شرکت در ضمینه محصولاتی چون جک پارکینگی ،آیفون تصویری،دزدگیر اماکن،دوربین مداربسته،سیستم اطفا حریق ،لوازم خانگی،سیستم های Rfid،و اکسس کنترل ها و بسیاری از محصولات دیگر فعالیت دارد.سیماران بسیاری از محصولات خود را تولید و بسیار دیگر را وارد می کند.البته محصولات در زمینه های کاملا رقابتی و دربعضی زمینه هام ضعیف می باشد.جک درب پارکینگی یکی از محصولاتی است که سیماران در تولیدات آن بسیار قدرتمند بوده ،که در ادامه به برسی این محصولات میپردازیم.تمامی محصولات سیماران دارای 24 ماه گارانتی این شرکت میباشد.


جک های بازویی درب پارکینگ سیماران:

سیماران در ابتدا کار خود را با محصولات پرتکو ایتالیا که یکی از بهترین شرکت های تولید جک پارکینگی در دنیا است آغاز کرده و محصولات این شرکت مانند پرتکو لیدر ۴ و لیدر ۵ و همچنین موتورهای درب ریلی این شرکت را به بازار عرضه نمود.


جک پارکینگی سیماران مدل پرتکو لیدر ۴و۵:


سیماران با پرتکو توانست جایگاه ویژه ای درزمینه جک پارکینگی دربازار ایران بدست آورد زیرا این جک پارکینگی واقعا با کیفیت بوده و عملکرد بسیار عالی دارد.تمام لوازم این جک پارکینگی ساخت ایتالیا بوده و مدار فرمان آن در سه مدلQ60 .Q70 .Q80 عرضه میشود٫در مدل Q60 برا فعال شدن قفل برقی باید از کارت مل استفاده نمود،اما در دو مدل دیگر نیازی به کارت مل نیست.مدار پرتکو از نظر امکانات کمی قدیمی بوده و حداقل تنظیمات مورد نیاز را در خود دارد اما متور جک پرتکو سیماران قدرت بالایی دارد و توان کشش هر لنگه تا ۳۵۰کیلوگرم را دارد.


جک پروتکو سیماران

موتور این جک بالا بوده و گیربکس آن پایین است که این امکان را میدهد که در مکان های گرمسیر از آن استفاده نمود،تفاوت جک سیماران لیدر ۴و۵ در طول شفت های آنها بوده که نمونه لیدر۵ ان دارای شفت بلندتری است،۱۰سانتیمتر بیشتراز لیدر۴،و مناسب برای درهایی با طول بیشتر.
متور این دو مدل یکی بوده و تفاوتی در قدرت ندارند و فقط به علت بلندتر بودن طول شفت گشتاور بیشتری ایجاد میکند.



جک درب پارکینگ فراز 4s سیماران

جک پارکینگی سیماران فراز 4s


شرکت سیماران جک پارکینگ فراز ۴s که تماما ایرانی است را وارد بازار کرد.جک سیماران فراز در دو مدل ۴۰۰و ۶۰۰تولید شده است.خلاص کن این جک اتوماتیک پارکینگ مانند نمونه ایتالیایی آن ،کلیدی است که امنیت بیشتری را نسبت به آچاری هادارد،این جک بازویی گشتاوری در حدود ۳۲۰۰نیوتن بر متر تولید میکند وبرای جابه جایی هرلنگه درب تا۳۰۰کیلوگرم و طول ۲متر مناسب است.
مدار فرمان جک فراز ۴sسیماران Q70 میباشد که کپی مدل پرتکو ایتالیا است و تقریبا تمام تنظیمات لازم برای درب پارکینگ را دارد.ریموت سیماران 4sایرانی بوده و فرکانس آن ۴۳۳ باشد که تقریبا تمام ریموت های بازار به آن قابل کد دهی است.چشمی و فلاشر این محصول سیماران نیز ساخت خود این شرکت است.
موتور جک فراز 4s

درمجموع باید گفت که جک سیماران فراز 4s به دلیل کیفیت مناسب قطعات و کنترل کیفی خوب این شرکت بعد از تولید ،مورد مناسبی برای انتخاب در رنج قیمتی ۲/۵تا ۳میلیون تومان می باشد
همچنین جک های پارکینگی سیماران به دلیل داشتن خدمات درمحل از طرف این شرکت خیال شمارا برای خدمات دهی درآینده راحت میکند.




جک سیماران فراز 4p

جک سیماران فراز 4P


یکی دیگر از محصولات جک درب پارکینگ سیماران فراز 4p است ،جک های این مدل از سیماران ساخت شرکت پرتکو ایتالیا بوده و کیفیت بسیار مرغوبی دارد و کاملا شناخته شده است.جک های فراز 4p توان کشش هرلنگه درب تا ۳۵۰ کیلو و طول هرلنگه تا ۲متر را دارا است.گشتاور تولید این جک ۲۵۰۰نیوتن برمتر و ولتاژ کاری ان ۲۳۰ولت می باشد.مدارفرمان ،چشمی و فلاشر فراز 4p مشابه با مدل s4 و ساخت شرکت سیماران است و تنها تفاوت این دو مدل در بازویی های جک هاست.

مدارفرمان جک سیماران 4p مدل Q70 است که تمام تنظیمات لازم برای درب پارکینگ را داراست،این محصول هم مانند تمام محصولات سیماران دارای ۲۴ماه گارانتی وخدمات در محل از طرف شرکت سیماران است.




جک 4v سیماران

جک پارکینگی فراز 4V سیماران FARAZ 4V



جک پارکینگی فراز 4V محصول جدید شرکت سیماران است که به تازگی تولید کرده این جک درب پارکینگ از روی جک پارکینگی V2 کالیپسو ایتالیا کپی برداری شده,البته هنوز کیفیت این محصول سیماران مشخص نیست وتازه وارد بازار شده است.
جک سیماران فراز 4V با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار کرده و قدرت موتور آن ۲۸۰w است و برای هر لنگه درب با طول ۲/۵ متر و وزن ۲۸۰ کیلو مناسب است.حداکثر زاویه بازشونده این جک بازویی ۱۱۰ درجه است و شفت آن به صورت پیستونی است.
مدار فرمان و چشمی,فلاشر این جک همان مدارفرمان مدل های دیگر فراز است.




جک سیماران فراز 4n

جک سیماران مدل فراز 4N



[ بازدید : 462 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جک پارکینگ

تحلیل بازار

انتخاب جک پارکینگی مناسب برای درب، نیاز به مشاوره با کارشناسان در این ضمینه دارد تا از خسارات احتمالی و هزینه های اضافه و تلف شدن وقت دراثر انتخاب نارست جک پارکینگی جلوگیری شود.دانستن اطلاعاتی مانند وزن و طول هر لنگه از درب و میزان تردد روزانه کمک بسیار زیادی در انتخاب جک پارکینگی میکند.

جک های مختلفی از ایرانی،چینی و ایتالیایی گرفته تا آلمان و اسپانیا با قیمتها و مشخصات فنی مختلف در بازار وجود دارد که در ادامه چند مورد از این جکها معرفی میگردد.

جکهای پارکینگی سیماران که در دو مدل فراز 4S و 4P تولید میشود دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسبی هستند.محصولات سیماران سیستم کنترل کیفی خوبی در بین جکهای پارکینگی ایرانی دارد که باعث میشود هنگام نصب خرابی و مرجوعی دستگاه بسیار کم باشد.

جک فراز 4S کاملا ساخت شرکت سیماران و ایرانی میباشد و فراز 4P از بازویی های پروتکو ایتالیا و مدار فرمان ایرانی سیماران استفاده میکند.از دیگر ویژگیهای محصولات سیماران خدمات در محل شرکت سیماران میباشد.پس میتوانید بدون نگرانی، خدمات و تعمیرات جک پارکینگی را به تکنسین های شرکت سیماران بسپارید.

جک V2 مدل کالیپسو یکی از زیبا و کارامد ترین جک های پارکینگی بازار است که طراحی ایتالیا میباشد و سالهاست که در بازار ایران فعالیت میکند و شناخته شده میباشد.مدار فرمان V2 بسیار حرفه ای و دارای تنظیمات و امکانات زیادی میباشد.

فک 412 هم محصول شرکت FACC ایتالیاست و هیچ تردیدی در کیفیت و قدرت این برند قدیمی نمیباشد.
بعضی از قطعات این جک پارکینگی در بلغارستان و ایرلند ساخته میشود.

از ویژگیهای جک پارکینگی سوزوکی و میلان هم میتوان به قیمت پایین انها اشاره کرد و البته سطح کیفی انها هم متوسط است و مناسب تعداد تردد های کم میباشد.


برچسب ها: جک پارکینگ ,
[ بازدید : 472 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تحلیل بازار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]