جک پارکینگ

تحلیل بازار

انتخاب جک پارکینگی مناسب برای درب، نیاز به مشاوره با کارشناسان در این ضمینه دارد تا از خسارات احتمالی و هزینه های اضافه و تلف شدن وقت دراثر انتخاب نارست جک پارکینگی جلوگیری شود.دانستن اطلاعاتی مانند وزن و طول هر لنگه از درب و میزان تردد روزانه کمک بسیار زیادی در انتخاب جک پارکینگی میکند.

جک های مختلفی از ایرانی،چینی و ایتالیایی گرفته تا آلمان و اسپانیا با قیمتها و مشخصات فنی مختلف در بازار وجود دارد که در ادامه چند مورد از این جکها معرفی میگردد.

جکهای پارکینگی سیماران که در دو مدل فراز 4S و 4P تولید میشود دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسبی هستند.محصولات سیماران سیستم کنترل کیفی خوبی در بین جکهای پارکینگی ایرانی دارد که باعث میشود هنگام نصب خرابی و مرجوعی دستگاه بسیار کم باشد.

جک فراز 4S کاملا ساخت شرکت سیماران و ایرانی میباشد و فراز 4P از بازویی های پروتکو ایتالیا و مدار فرمان ایرانی سیماران استفاده میکند.از دیگر ویژگیهای محصولات سیماران خدمات در محل شرکت سیماران میباشد.پس میتوانید بدون نگرانی، خدمات و تعمیرات جک پارکینگی را به تکنسین های شرکت سیماران بسپارید.

جک V2 مدل کالیپسو یکی از زیبا و کارامد ترین جک های پارکینگی بازار است که طراحی ایتالیا میباشد و سالهاست که در بازار ایران فعالیت میکند و شناخته شده میباشد.مدار فرمان V2 بسیار حرفه ای و دارای تنظیمات و امکانات زیادی میباشد.

فک 412 هم محصول شرکت FACC ایتالیاست و هیچ تردیدی در کیفیت و قدرت این برند قدیمی نمیباشد.
بعضی از قطعات این جک پارکینگی در بلغارستان و ایرلند ساخته میشود.

از ویژگیهای جک پارکینگی سوزوکی و میلان هم میتوان به قیمت پایین انها اشاره کرد و البته سطح کیفی انها هم متوسط است و مناسب تعداد تردد های کم میباشد.


برچسب ها: جک پارکینگ ,
[ بازدید : 472 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تحلیل بازار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]